شیرکلا وطن من

شیرکلا روستایی در دل طبیعت سرسبز و شالیزارهای مازندرانwww.shirkola.ir

شیرکلا وطن من

شیرکلا روستایی در دل طبیعت سرسبز و شالیزارهای مازندرانwww.shirkola.ir

علم یا ثروت


شیخ را گفتند : علم بهتر است یا ثروت؟

شیخ بیدرنگ شمشیر از میان بیرون آورد و مانند جومونگ مرید بخت

 برگشته را به سه پاره ی نامساوی تقسیم نمود و گفت: سالهاست که هیچ

خری بین دو راهی علم و ثروت گیر نمیکند..... مریدان در حالیکه انگشت به

 دندان گرفته و لرزشی وجودشان را فرا گرفت گفتند یا شیخ ما را دلیلی

عیان ساز تا جان فدا کنیم .....

شیخ گفت:در عنفوان جوانی مرا دوستی بود که با هم به مکتب میرفتیم،

دوستم ترک تحصیل کرد من معلم مکتب شدم... حالا او پورشه داره... من پوشه

... او اوراق مشارکت دارد و من اوراق امتحانی... او عینک آفتابی من عینک

 ته استکانی... او بیمه زندگانی . من بیمه خدمات درمانی...

او سکه و ارز...من سکته و قرض....

سخن شیخ چون بدینجا رسید مریدان نعره ای جانسوز برداشته

و راهی کلاسهای آموزش اختلاس گشتند

نظرات 5 + ارسال نظر
خانم کوچولو چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:35 ب.ظ http://liiliihozak.persianblog.ir

شیخ عجب دل پری داشت

آره دیگه
ما هم که آن زمان حرف شیخ رو گوش نکردیم
الان به درد همون شیخ گرفتاریم دیگه

امیر پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ب.ظ

زنده باد شیخ زنده باد دوست شیخ و بکش هورا و بزن دست قشنگه رو برای همه دانش اموزان کلاس اختلاس

ههههههههههههه

نادر گنجوی دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

مجموعه ی جدید از سخنان تصویری آموزنده و گران بها از بزرگان و اندیشمندان

گلچین زیباترین جملات و عکس نوشته های الهام بخش و تاثیرگذار

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جهت مشاهده سایر تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید



جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

جملات زیبا، آموزنده و سخنان گران بهای بزرگان

سلام نادر جان ولی خوب لینکاش تو کپی نیومده
چیکارش کنیم؟

نادر سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام، به آدرست توی yahoo ایمیل کردم.....

سلام بله دریافت کردم

نادر گنجوی شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام آقا اکبری عزیز، کل متن رو بهمراه لینک هاش چند روزیه توی آدرس ایمیلت گذاشتم، مث اینکه سرت خیلی شلوغه ها یا شایدم روزه ضعیفت کرده.....

سلام دوست عزیز
درسته ایمیل رو دیدم
منتها این لینکها قابل بارگذاری نیس
عکسها رو برداشتم و در جایی دیگه آپلود کنم تا قابل رویت بشه
یه مقدار این روزا درگیر کار بودم
انشاله در اولین فرصت حتما میذارمش
ممنونم که لطفت شامل حال ما و این سایت میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد